Журнал Advances in Economics and Business, Volume 2 Number 3 2014
Статья: Social Network AnalysisAbstract The article presents the author's model of marketing analysis of social network, which was tested on the firm Internet-community. Key indicators of commercial Internet-community efficiency are developed. They are: the coefficient of commercial activity, the interaction coefficient of the Internet-community participants and target group coverage.
Keywords E-Marketing, Social Network, Viral Marketing, Marketing Assessment, Target Group.
Продолжение в журнале Advances in Economicsand Business …
Авторский состав:
Сухарев Олег Сергеевич, д.э.н., профессор, ведущий научный сотрудник ИЭ РАН. Область научных интересов — экономика промышленных организаций, управление высокотехнологичными производствами, институциональное обеспечение маркетинговых решений и исследований на фирме.
Курманов Николай Витальевич — коммерческий директор ООО «ЦентрПроектЗащита», кандидат экономических наук. Область научных интересов: интернет-маркетинг, разработка информационных систем поддержки управленческих решений на фирме.
Курманов Николай Витальевич,
коммерческий директор ООО «ЦентрПроектЗащита»,
кандидат экономических наук
marketing@safetycenter.ru